Vrátenie a reklamácia
Či už potrebujete vrátiť alebo vymeniť tovar alebo vyriešiť reklamáciu, sme tu pre Vás, aby sme danú situáciu vyriešili k maximálnej spokojnosti.
Reklamácia tovaru
Tovar dorazil poškodený, objednávka nebola kompletná, došlo k zámene produktov, alebo tovar nefunguje? Žiadny problém. Reklamáciu spoločne vyriešime tým najrýchlejším spôsobom.
Ozvite sa nám
Najskôr nám zavolajte na +420 730 771 882, alebo napíšte na muzicek@terasvet.sk. V niektorých prípadoch nie je dôvod strácať čas odosielaním reklamovaného tovaru. Buď nám postačia dôkazné fotografie, alebo vyriešime problém na diaľku vzájomným dohovorom.
V prípade, keď sme sa dohodli na zaslaní reklamovaného tovaru späť k nám, postupujte podľa nasledujúcich krokov.
- Využite sprievodcu reklamáciou na tomto odkaze.
- Vytlačte si formulár a vyplňte ho. Pokiaľ nemáte možnosť tlače, napíšte nám aspoň odkaz s číslom objednávky a Vaším tel. číslom!
- Tovar spolu s formulárom pošlite podľa zvolenej prepravy v sprievodcovi.
Prosíme, odosielaný tovar dôkladne zabaľte, aby nedošlo počas prepravy k poškodeniu.
Vrátenie a výmena tovaru
Či už ste si vybrali nevhodný produkt, alebo nenaplnil Vaše očakávania, máte možnosť nám ho poslať späť do 14 dní od prevzatia zásielky. Tovar by nemal vykazovať známky použitia, nemal by byť poškodený ani zašpinený. Tiež je nutné v tomto prípade zaslať aj originálny obal a všetko príslušenstvo.
Postup vrátenia
- Využite sprievodcu vrátením na tomto odkaze.
- Vytlačte si formulár a vyplňte ho. Pokiaľ nemáte možnosť tlače, napíšte nám aspoň odkaz s číslom objednávky a Vaším tel. číslom!
- Tovar spolu s formulárom pošlite podľa zvolenej prepravy v sprievodcovi.
Prosíme, odosielaný tovar dôkladne zabaľte, aby nedošlo počas prepravy k poškodeniu.